ESKOLAZ KANPOKO JARDUEREI BURUZKO BERRIAK‏

Eskolaz kanpoko jarduerak gaur (Urriaren 1ean) hasi ziren, futbito berriz, gaur hasiko da.

Ondorengo jardueretan ez dute ikasle nahikoak izena eman egin ahal izateko:Saskibaloia, Multikirola, Autodefentsa. Beraz, jarduera horretan apuntatudiren umeek aukera dute beste jarduera bat aukeratzeko. 3. eta 4. mailakofutbito taldeak kide gehiago behar du. 5. eta 6. mailetakoan ere posibleda oraindik izena ematea.

Saskibaloiaren kasuan udalak eskeintzen dituen jarduerekin bateraeskeiniko dugu ostegunetan 17:00-18:00 (lehen hezkuntzako ikasleentzat). Patinak (udalak ordainduta ere) azaroan hasiko da. Xakearen ordutegia,monitorearen egutegi arazoengatik ostiraletik asteartera pasatzen da.Asteartetan beste jarduera batean parte hartzen dutenen ordutegiamoldatzen saiatuko dira.

Eskolaz kanpoko ekintzetan parte hartzen duzuenak IGEren kuota ordaintzeko behar moralapean zaudete (dohainik direnean batez ere)krisialdi aroanelkartearen ekintzak aurrera eraman ahal izateko, ohiko erakundeendiru-laguntzak izugarri asko murriztu direlako.