HAURTZAINDEGIA EKAINEAN ETA IRAILEAN (2010)

Ekainaren 4tik aurrera eskolan goizeko ordutegia izango denez, guraso batzuek haurtzaindegi zerbitzua astelehenetik ostiralera eguerditan izatea eskatu dute, 3etatik 4rak arte. Bai ekainean eta irailean ere antolatu ahal da haurtzaindegia. Ordutegi horretan, lo kuluxka egitea ez da posible izango (2 eta 3 urteko umeentzat) .

Haurtzaindegiaren ordainketa solidarioa da. Honela, haurtzaindegia erabiltzen duten guraso guztiek ordaindu behar dute arduradunek kobratzen duten tarifa osoa, hots, 20€/orduko x 2. Horregatik, ordaintzen den prezioa jakingo da, umeen zenbatekoaren arabera. Ekainean goizeko ordutegiko 14 egunak izango dira, beraz 560€ ordaindu beharko dugu erabiltzaile guztien artean. Iaz, prezioa 31€ izan zen 19 umeentzako.

Aldi baterako erabiltzaileak (egunero etortzen ez direnak) 4€ ordaindu beharko dute.

Interesatuok, bete orria eta bidali kontxa@kontxaeskola.net helbidera maiatzaren 20a baino lehen. Zerbait gehiago jakin nahi izanez gero, deitu telefono honetara: 656773673.