HAURTZAINDEGIA 2010-2011

haurtzaindegia

Umeak goizetan eskolara goizago eraman ahal izateko, eta baita asteazkenetan eguerditan eta ekainean eta irailean jardunaldi jarraian izaten duten egunetan, ordutegia luzatzeko haurtzaindegi baten eskaera gero eta handiagoa dela-eta, pentsatu dugu orain bi ikasturte egin denari jarraipena ematea.

Ordutegia: 8etatik, 9etara egunero goizetan, eta asteazkenetan 14:30etik, 15:30era. Irailean, berriz, 15:00tatik 16:00era. Prezioa: zerbitzua erabiltzen duten ume kopuruaren arabera eta hil bakoitzeko eskola egunen arabera, baina 40 € inguru izan daiteke.

Datorren ikasturtean, 2010-11an, zerbitzu honen beharrik baduzu, mesedez ekainaren 23erako sartu Guraso Elkarteak sarrera nagusiaren ezkerraldean duen postontzian eta Errekakoetxe sarreran dagoenean (2 urteko gelak) edo posta elektronikoaren bidez: bidali behean agertzen diren datuak honako helbide honetara: kontxa@kontxaeskola.net.

Izen/Abizenak………………………………………………………………………………………………

Etxeko Telefonoa:. …………………… Sakelako telefonoa: ………………………………………..

Posta elektronikoaren helbidea: ……………………………………………………………………….

Argibide gehiago edo telefono honetan: 656 773 673 (Sonia)